Shop – 3D Könyv

Ridegh Gábor:
Bevezetés a 3D Világába – Blenderen keresztül

A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek és fogalmak állnak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, felépítését kell megértened, természetesen úgy, hogy tisztában vagy az alapfogalmakkal, ezáltal tudod, hogy egyáltalán mit kell keresni. A Blenderben található megoldásokat fogjuk alapul venni.

A könyv ára: Hamarosan

Könyv megvásárlása

    E-mail cím*

    Telefonszám*

    Számlázási név (Magánszemély!)*

    Számlázási cím*

    Átvétel módja*

    Válassz automatát!


    A választott FOXPOST automata

    Adatvédelmi nyilatkozat »

    Általános Szerződési Feltételek »

    Galéria