Shop – 3D Könyv

Ridegh Gábor:
Bevezetés a 3D Világába – Blenderen keresztül / Blender 4.X

A könyvről – Megjelent a 4. bővített kiadás! Blender 4.X
(A kiadáskor aktuális verziószám: 4.2. A Könyv címében a 4.X azt jelenti, hogy a könyvhöz tartozó Drive linken elérhető lesz az összes 4-es verzió frissítése!)

A könyvet itt is megtalálod!:

A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek, fogalmak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, felépítését kell megértened. A Blenderben található megoldásokat fogjuk alapul venni. A könyv nem konkrét projektekre fókuszál, hanem egy sokkal általánosabb tudást kíván átadni, hogy az ismereteket kombinálva mindenki arra tudja használni amire szeretné.

Hangsúlyosak a kiegészítő ismeretek, a háttérben zajló folyamatok megismertetése.

További cél, hogy inspirációt és útmutatót is nyújtson, valamint egy újfajta szemlélet kialakítását. Nem csak technikai leírást szeretnék adni, igyekszem a lehető legtöbb aspektusból megvizsgálni mindegyik témakört:  történelmi, informatikai-háttér, működési leírás, művészi szemlélet szerint is.

A könyv nem tartalmaz illusztrációkat, sem screenshotokat, csak szöveges leírást, 423 oldalon(!) keresztül. A legújabb kiadáshoz egy drive link is tartozik, kapcsolódó screenshotok, képek (és később videók) itt elérhetőek! A legújabb verziófrissítések újdonságait is a Drive linkre feltöltjük!

Pusztán egy könyvet olvasva, senki sem sajátíthatja el semelyik szoftver használatát. Csak segítő alapot ad, a program megismerése csakis empirikus úton lehetséges!

ISBN: 978-615-5346-61-3 

Az író

Ridegh Gábor vagyok, Filmelmélet-Filmtörténet szakon végeztem. A Nemzeti Tehetségprogram többszörös ösztöndíjasa, majd mentora lettem. Építészeti látványtervezőként dolgozom jelenleg is, Blenderrel végzett napi munka: évente több ezer négyzetméternyi stand és belsőépítészeti projekt, látvány és kiviteli tervek, díjnyertes standok, évente tucatnyi animáció szabadúszóként és csapatban. 10 éve foglalkozom 2D és 3D programokkal. Programismeret: 3ds max, Cinema4d, Zbrush, Blender, Unity, Substance Painter, After effects, Photoshop, Premiere, Illustrator.
5 éves oktatási tapasztalattal a hátam mögött vágtam bele a könyv írásába, melynek alapja az évek alatt lecsiszolódott, egyedi tanterv volt.

Kiknek szól a könyv?

Mindenkinek, aki csak ismerkedik a 3D világával. Azoknak is, akik tutorialokból tanulnának, de azt érzik elakadtak. Haladóknak is, mert nem biztos hogy a program minden szegmensére rálátnak, illetve tippekkel – trükkökkel igyekszem a munkát hatékonyabbá tenni. Maxosoknak, Mayásoknak, Cinemásoknak, Houdiniseknek, Zbrushosoknak, CADeseknek és más 3D szoftvert használóknak is, hogy teljesebb képet kapjanak a 3D folyamatokról, és hogy integrálják a Blendert munkafolyamataikba.
A könyv előző kiadásának birtokosainak is ajánlott, hiszen jelentős újdonságokat tartalmaz az új megjelenés!

A 3D felhasználási területei

Oktatási és tudományos területeken, 3D nyomtatás, termékfejlesztés és design, régészet, ékszerkészítés, fotogrammetria, építészet, látványtervezés, prototípus készítés, bútortervezés és belsőépítészet, játékipar, filmipar, vj, épületvetítés.

A Blenderről

A Blender egy ingyenes, nyílt forráskódú, 3D modellező, animációs és renderelő szoftver, amelyet a Blender Foundation fejleszt. Rohamosan fejlődik, és egyre népszerűbb nem csak a szabadúszók, hanem a Stúdiók körében is. A kiadáskor aktuális verziószám: 4.2! (További frissítések pedig elérhetőek a könyvhöz tartozó drive linken!)
Letöltés: Blender.org

Mit fogsz megtanulni?

A Blender program mindenre kiterjedő használatát, beleértve a modellezést, sculptolást, curve-k használatát, UV-zást, textúrafestést, materialok beállítását, riggelést, animálást, fizikai szimulációkat, részecske- és hajrendszereket, folyadék- és füstszimulációkat, motion trackinget, kamera beállításait, a fényeket, a renderbeállításokat, a kompozitálást valamint a vágást is. A projektek és a munkafolyamatok optimalizálását, előkészítését akár játékfejlesztéshez is. Megismerkedhetsz olyan fogalmakkal mint a PBR, HDRI, Hard Surface, Rigid Body, Soft Body, AOV, Global Illumination, Ambient Occlusion, IES, IOR, FPS, Dof, sRGB, Normal, N-gon, Polycount, Origin, Pivot, Z-Depth, FFD, Nurbs, Loft, Sweep, CSG, Aliasing, BSDF, IK, SSS stb.

Egy személetet is kívánok nyújtani a profi felhasználáshoz, hogy ne csak szépet, hanem optimalizált jeleneteket legyél képes létrehozni időnyomás mellett.

Beleolvasási lehetőség előre egyeztetett időpontban az Eötvös utcában!

Kapcsolódó tanfolyam: https://3d-studio.hu/tanfolyam/3d-oktatas/

Kapcsolódó tutorialok: https://www.youtube.com/@3dstudiohun

A könyv ára (darabonként):

14900 Ft (bruttó – 0 Áfás) Személyes átvétel: Eötvös utca 43., előre egyeztetett időpontban.

Szállítási költség Foxpost Csomagautomata esetén, utánvéttel, bankkártyás fizetéssel az automatánál: Ingyenes kiszállítás (Bruttó)
Összesen: 14900 Ft Ingyenes kiszállítással! (Bruttó, 0 Áfás)
A „Kiválasztom” gombra is nyomj rá, különben nem tudod leadni a megrendelést!

NE UTALJ EGYIK ESETBEN SEM!

Könyv megvásárlása

    E-mail cím*

    Telefonszám*

    Számlázási név (Magánszemély!)*

    Számlázási cím*

    Hány könyvet szeretnél rendelni*

    Átvétel módja*

    [group foxpost]

    Válassz automatát!


    A választott FOXPOST automata

    [/group]

    Adatvédelmi nyilatkozat »

    Általános Szerződési Feltételek »

    Galéria