Nézzük meg közösen, hogyan működik a mozgás, gyorsulás és erők szimulálása egy játékmotorban kiemelt figyelemmel a gravitációra. Emellett tekintsük át mindennek a mögöttes elméleti fizikai hátterét, ami megértésével nem csak a valós fizikát de tetszőleges kód által szimulált mozgást létre lehet hozni. A játékmotor, amit használunk a Unity, aminek bármely verziójával kompatibilis a bemutatott kód. Az elméleti ismeretek azonban hasznosíthatók bárhol.
Fejezetek:
00:00 Bevezetés
01:00 Előkészületek
02:22 Fizikai Szimuláció
04:50 Gravitáció
08:25 Három-test probléma
10:50 Kezdőállapot
14:30 Szimuláció vs. valóság
Jelentkezés Élő/online tanfolyamra: https://3d-studio.hu/tanfolyam/unity-jatekfejlesztes-tanfolyam/
Extra tananyagok: https://developedia.hu/
3D Tanfolyamok felnőttképzési rendszerben. Blender, Unity, Houdini programok professzionális használatáért a belvárosban. Max 8 fős csoportok. Szemináriumok és Workshopok 3D, 2D és VFX témákban.
Kövess minket Facebookon is! https://www.facebook.com/3dStudioHungary