Boldog, Blenderezéssel teli új évet kívánunk!
Ebben a részben bemutatjuk, hogyan is kell elképzelni egy átlagos 3D-s arc szilveszterét, de itt nem állunk meg! Visszatérünk a Geometry Nodes témához, azúttal azt nézzük meg, hogy segítségével hogyan készíthetjük el saját módosítónkat,
melyet bármely további projektünkben egyszerűen használhatunk, újra és újra.
Témák amiket érintünk:
Stand látványtervezés workflow
Wireframe módosító használata
Egy olyan GeoNodes készítése, mely az Edgeknek vastagságot ad
GeoNodes meghívása Append-el
GeoNodes Asset Browserbe integrálása
3D klub felhívása
3D Tanfolyamok felnőttképzési rendszerben. Blender, Zbrush, Unity, Houdini programok professzionális használatáért a belvárosban. Max 8 fős csoportok. Szemináriumok és Workshopok 3D, 2D és VFX témákban.
Bevezetés a 3D Világába című könyv megvásárolható:
https://3d-studio.hu/bevezetes-a-3d-vilagaba-blenderen-keresztul/
Kövess minket Facebookon is!
https://www.facebook.com/3dStudioHungary/