Blog

2023. május 25.

Adobe Illustrator – 10 funkció, amit jó ha megismersz!

Időpont: 2023. május 25. (11 óra - ) Helyszín: Online

Az Adobe Illustrator az iparág vezető grafikai tervezőeszköze, amely szinte bármilyen kreatív elképzelést képes megvalósítani legyen az logó, plakát, grafika vagy illusztráció. Az alkotásokat professzionális szinten szabhatod testre, és időt takaríthatsz meg az olyan funkciók segítségével, mint a mintázat ismétlés vagy a globális szerkesztési műveletek. Az Illustratorban készült grafikákat bármilyen méretű digitális vagy nyomtatott formátumban felhasználhatod, és […]

Tovább olvasom

Tanulóink bemutatkoznak: Lovas Krisztina

2023.05.18.

Bemutatnád magad, mivel foglalkoztál eddig? Lovas Krisztina vagyok. Egy ismert webáruháznál dolgozom, ahol különböző adminisztrátori és ügyfélszolgálati teendőket, valamint képviseletet látok el. Volt bármilyen grafikai irányú előképzettség? Autodidakta módon megtanultam Photoshopot kezelni. A hagyományos képretusálás és fotófeljavítás helyett inkább absztrakt képszerkesztéseket, fotókollázsokat készítek, például háttérképekhez. Honnan merült fel a 3D ötlete? Foglalkoztál vele korábban? Tavaly […]

Tovább olvasom

2023. 05. 26

Clip Studio Paint EX haladó – képregénykészítés

Időpont: 2023. 05. 26 (9.00 - 17.00) Helyszín: 3D-Studio

Clip Studio Paint EX haladó – képregénykészítésHa már magabiztosan kezeled a Clip Studio Paint alapfunkcióit, és szeretnéd megtudni, hogyan lehet a szoftver segítségével összeállítani egy nyomdakész, vagy akár online publikálható képregényt, ezen a szemináriumon megismerheted, és a gyakorlati részen kipróbálhatod, milyen hatékony eszközöket kínál ehhez ez az alkalmazás. Timelapse video TEMATIKA – képregény létrehozása és […]

Tovább olvasom

Megjelent! Bevezetés a 3D Világába – Blenderen keresztül

2023.04.24.

Hosszú idő után újra magyar nyelvű Blender könyv született, a legfrissebb 3.5-ös verzióhoz.A Blender 3D szoftver működését bemutató könyv segítségével betekintést nyerhetsz a különböző 3D munkafolyamatokba, és megtanulhatod, hogyan hozd létre saját 3D modelljeidet, animációidat.A könyv 378 oldalon keresztül vezet végig az alapoktól a szoftver összes funkcióját bemutatva,így kezdőként is könnyen követheted a leírtakat.A könyv […]

Tovább olvasom

2023. 05. 19.

Clip Studio Paint PRO alapok – illusztrációkészítés

Időpont: 2023. 05. 19. (9.00 - 17.00) Helyszín: 3D-Studio

Clip Studio Paint PRO alapok – illusztrációkészítésHa már ismered a digitális rajzolás alapfogalmait és szeretnél megismerni egy kifejezetten illusztrációk készítésére kifejlesztett célszoftvert, esetleg már próbáltad a Clip Studio Paint alkalmazást és szeretnél megtudni róla többet, ezen a napon átvesszük és kipróbáljuk a leghasznosabb funkcióit. A szeminárium után ismerni fogod a szoftver nyújtotta lehetőségeket és önállóan […]

Tovább olvasom

Társasjátékoktól a nemzetközi képregényekig: Pozsgay Gyula illusztrátor

2023.04.21.

Hogyan kezdődött a karriered a képregény rajzolás terén, és hogyan jutottál el idáig, ahol most vagy? A képregényes karrierem meglehetősen rövid. Bár ha belegondolok, általános iskolás koromban a helyi csillagászati szakkörök által kiadott kis újságban egyszer megjelent egy kezdetleges kezdetleges kis űrhajós „képregény”, amit egyik barátommal készítettünk, de – talán érthető módon – ezt nem […]

Tovább olvasom

Magyar nyelvű Blender könyv – hamarosan megjelenik!

2023.04.05.

UPDATE: Megjelent, és rendelhető a linken: https://3d-studio.hu/bevezetes-a-3d-vilagaba-blenderen-keresztul/ Végfázisba ért a magyar nyelvű Blender tankönyv, mely az aktuális 3.5 verzióig mutatja be a szoftver működését. A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek, fogalmak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, […]

Tovább olvasom

A számítástechnika ősi története, II. rész

2023.03.31.

Korábban áttekintettük az analóg számítástechnika múltját. Ezeket a gépeket persze nem ismernénk fel, a modern fogalmaink szerinti számítógépként. Mi hiányzik hát belőlük? Előző cikk: Analóg számítógépek Eisenhower dilemmája Egy valószínűsíthetően hiteles történet szerint 1944 június 5-én Dwight D. Eisenhower elnök egy fontos stratégiai megbeszélésen vett részt tábornokaival. A találkozó célja az volt, hogy eldöntsék, elindítsák-e […]

Tovább olvasom

március 24.

Wacom bemutatónap

Időpont: március 24. (11:00 de. - 05:00 du.) Helyszín: 3D-STUDIO

Wacom Bemutató Napot rendez a szoftver.hu csapata. A célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a Wacom táblák és Adobe szoftverek kipróbálására, megismerésére, vásárlására, valamint lehetőséget biztosítsunk szakértőktől való kérdések feltevésére. A rendezvény helyszíne és időpontja: A Wacom és az Adobe is bemutatkozik a bemutató napon, és lehetőség lesz az Adobe szoftverek használatára Wacom táblákon. A helyszínre érkezéskor keresd a Wacom lufikat a bejáratnál. Az eseményen szakértő előadóktól […]

Tovább olvasom

3D-Studio a Game Dev Day-en!

2023.02.21.

Találkozz velünk a Game Dev Day-en pénteken, Magyarország legnagyobb játékfejlesztői rendezvényén! Érdekel a játékfejlesztés, de nem tudod, milyen irányba indulj el? Találkozz élőben az iparágon belül dolgozó magyar fejlesztőkkel, művészekkel és hallgasd meg az ő tapasztalataikat, tanácsaikat. Ha a fejlesztés művészi, vizuális oldala érdekel jobban, tedd fel a kérdéseid élőben a  3D Studio Blener generalist tanfolyamát vezető Ridegh Gábornak! Ha viszont […]

Tovább olvasom