Bemutatnád magad, mivel foglalkoztál eddig?Heiden József vagyok, családommal Sukorón élek. Gyermekkorom óta nagyon szeretek rajzolni, így középfokú tanulmányaimat egy művészeti iskolában végeztem. 15 éve dolgozom grafikusként egy dekorációs cégnél. Volt bármilyen grafikai irányú előképzettség?Igen, a művészeti iskolában rajzot, grafikát és kerámiát tanultam. A mindennapokban munkahelyemen a Photoshop és CorelDraw programokat használom. Honnan merült fel a […]
Az Adobe Express és az Adobe Firefly nem csupán kreatív eszközök, hanem egy erőteljes mindent magába foglaló platform. Ez a platform megkönnyíti az alkotást mindenki számára, legyen az kezdő vagy tapasztalt felhasználó. Képzeld csak el, hogy a tervezők és a marketingesek milyen lenyűgöző promóciós anyagokat hozhatnak létre, miközben teljesen megtartják a márkaidentitást és stílust.Az Adobe Express és az Adobe Firefly elérhetővé teszi a Creative […]
Bemutatnád magad, mivel foglalkoztál eddig? Tóth Márton vagyok és nagyon szeretek rajzolni, programozni és videojátékot készíteni. Computer Science területén folytatom tanulmányaim, valamint a művészet is nagyon érdekel.Éppen ebből az okból kifolyólag leginkább a mérnöki és a művészi tudás ötvözése mozgatja a fantáziám.Nagyon inspirálóan hat rám ez a videoklip és hiszem, hogy kitartó munkával és tanulással […]
A 3D Studio és a Developedia.hu ingyenes webináriuma, ahol Marosi Csaba Unity oktató röviden bemutatja a modern játékfejlesztés néhány eszközét a gyakorlatban! Új hobbit szeretnél magadnak, karriert váltanál vagy csak érdekel, hogy is épülnek fel lenyűgöző, élő és lélegző világok egyesekből és nullákból. Bemutatónk az első lépés lehet ebbe az irányba. Mi is az a […]
Budapesten, a belváros szívében várunk mindenkit, aki szeretne elmélyedni a 3D művészetek rejtelmeiben. A világ folyamatosan változik és fejlődik, és mi mindig azon dolgozunk, hogy a lehető leginnovatívabb és legérdekesebb tanfolyamokat kínáljuk leendő tanulóinknak. Két teljesen új tanfolyamra lehet jelentkezni, illetve Unity tanfolyamon kezdő és haladó csoportok indulnak megújult tematikával: Houdini VFX Tanfolyam – A […]
Csatlakozz a 3D Studio és a Developedia.hu ingyenes webináriumához, ahol röviden bemutatom, a modern játékfejlesztés néhány eszközét a gyakorlatban! Új hobbit szeretnél magadnak, karriert váltanál vagy csak érdekel, hogy is épülnek fel lenyűgöző, élő és lélegző világok egyesekből és nullákból. Bemutatónk az első lépés lehet ebbe az irányba. Mi is az a játékmotor, miért használják […]
Az utóbbi években a mobiljátékok ipara robbanásszerű növekedést tapasztalt, és egyre több fejlesztő dönt úgy, hogy a mobilplatformokon való jelenlét kiváló üzleti lehetőséget kínál. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, miért éri meg mobiljátékot fejleszteni, hogyan hozhat jelentős bevételt, és miért választják sokan a Unity játék engine-t a fejlesztéshez. 1. Óriási Piaci Potenciál: A mobiljátékok az egész […]
Bemutatnád magad, mivel foglalkoztál eddig?Major Gábor vagyok. Már több mint tíz éve szerkezettervező mérnökként dolgozom többnyire ipari és gazdasági létesítmények projektjeiben. Volt bármilyen grafikai irányú előképzettség?Amennyiben a mérnöki CAD szoftverek használata annak számít, akkor igen, de csak 2D-ben, illetve a terveim elég kötött formában készülhetnek csak, kevés teret hagyva a kreativitásnak. Honnan merült fel a […]
Bemutatnád magad, mióta foglalkozol 3D-vel, honnan indultál? Sziasztok, Birgány Norbert vagyok, a 3D szoftverek már elég régóta jelen vannak a workflow-mban. Concept Artistként szükségem volt rá. De csak alap dolgokra használtam. Ahogy fejlődött az ipar, múltak az évek, úgy került előtérbe egyre jobban. Utóbbi években pedig már megkerülhetetlen részét képezik a munkáimnak. Ma már elengedhetetlen, […]
Bemutatnád magad, mióta foglalkozol 3D-vel, honnan indultál?Sziasztok, Birkás Máté vagyok (IMDb), 1995-óta foglalkozom professzionális animációval és VFX-el. Számos hazai és külföldi reklám, kis- és nagyjátékfilm, játék-cinematic, TV-s főcím és videoklipp elkészítésében közreműködtem az elmúlt évtizedekben. A 3D-s karrieremet még Silicon Graphics munkaállomásokon az Alias Power Animator nevű programmal kezdtem, ami a Maya elődjének tekinthető, így […]