2024.12.19
🌟 Hozd ki magadból a maximumot egy támogató közösségben! 🌟 Szeretsz 3D-vel foglalkozni, de nehéz rávenni magad a gyakorlásra? Csak most kezdesz, vagy már rutinos vagy, de hiányzik a csapatmunka varázsa? Gyere el hozzánk, és tapasztald meg a közös alkotás örömét! Csatlakozz a 3D Klubhoz, ahol minden hónapban találkozhatsz hozzád hasonló lelkes alkotókkal – kezdőkkel […]
Nézzük meg közösen, hogyan működik a mozgás, gyorsulás és erők szimulálása egy játékmotorban kiemelt figyelemmel a gravitációra. Emellett tekintsük át mindennek a mögöttes elméleti fizikai hátterét, ami megértésével nem csak a valós fizikát de tetszőleges kód által szimulált mozgást létre lehet hozni. A játékmotor, amit használunk a Unity, aminek bármely verziójával kompatibilis a bemutatott kód. […]
Megjelent a 🔥Blender 4.3!🔥 Szokás szerint rengeteg izgalmas újdonságot tartalmaz, amelyek a „Bevezetés a 3D Világába” című könyvhöz tartozó Drive linken hamarosan mind megtalálhatóak lesznek. Vannak azonban komplexebb témakörök, mint a Bevel módosítónak a frissítése. A Bevel Weight kapott egy újabb funkciót, megértéséhez azonban meg kell ismernünk a Geometry Nodes rendszer használatát, ami előbb-utóbb úgyis […]
2024.12.11
Éld át a filmtrükkök varázsát és fedezd fel a játékfejlesztés jövőjét a Turbinában! 🎬 December 11-én valami igazán különleges vár rád a Turbinában! Az Art/Net/Wrk szervezésében három izgalmas előadás és egy inspiráló networking est hozza össze a kreatív ipar legjobb elméit és rajongóit. Pohárnok Ivánt gyermekkorában magával ragadta a filmtrükkök világa, azóta is ezzel foglalkozik. […]
Black Friday helyett Black November! 3D könyv karácsonyra, kedvezményes áron csak Novemberben! Ha régóta tervezed, hogy elmélyülsz a 3D világában, vagy van ismerősöd, akit szeretnél meglepni vele, akkor most itt a tökéletes alkalom! 🎉 Black Friday Akció: Egész Novemberben! 🎉A „Bevezetés a 3D világába – Blenderen keresztül” című könyv most rendkívüli, korlátozott ideig tartó akcióban […]
🎥 Videó Tartalma:Ebben a videóban bemutatom, hogyan érheted el a professzionális szintű átjárhatóságot a Blender és az After Effects között egy speciális add-on segítségével. A megoldás lehetővé teszi, hogy a 3D-s tér és kamera információit zökkenőmentesen importáld Blenderből After Effects-be, hasonlóan ahhoz, ahogyan a Cinema 4D Cineware működik. 📌 Miről lesz szó? 🔹 Add-on telepítése […]
A Caustics jelenség az, amikor a fény megtörve visszaverődik és/vagy áthatol egy fényes vagy átlátszó anyagon (például üvegen vagy vízen), és ennek eredményeként összegyűlve fényes mintákat, fényes foltokat hoz létre egy felületen. A valóságban ez az optikai jelenség azért jön létre, mert a fény a felületen áthaladva más-más szögben törik meg, és a fókuszált fény […]
Az ART/NET/WRK Budapest csoport a hazai illusztráció, concept art, képregény és egyéb vizuális alkotói területeken dolgozók, illetve a szakmában elhelyezkedni kívánó alkotók közössége. Kiss Márton Gyula társalapító/szervezővel beszélgettünk. Bemutatnád magad, mivel foglalkozol és mióta? Kiss Márton Gyula vagyok, Marci. Alapvetően szabadúszó illusztrátor és concept artist vagyok, amit jobb magyar megfelelő híján én látványtervezőnek hívok. Filmeken, reklámfilmeken, […]
2024.11.21 Csütörtök
### Az előadó: Birkás Máté (IMDb)Az előadó 1995-óta foglalkozik professzionális animációval és VFX-el. Számos hazai és külföldi reklám, kis- és nagyjátékfilm, játék-cinematic, TV-s főcím és videoklip elkészítésében működött közre az elmúlt évtizedekben. Elsődleges érdeklődési területei a VFX szerepe a játékfilmekben, illetve a csapatmunka problematikája a kreatív iparban. Valamikor 2005 környékén váltott először Nuke-ra, majd Houdini-re […]
A Blenderben az egyik leggyakoribb „hibaforrás”, ha elhagyjuk az Apply Scale-t, mert számos területen okozhat problémát, például az Edit mód eszközeinél, a Sculpt eszközöknél, UV-zásnál és a Módosítók működését is befolyásolja. Ebben a részben ezt a témakört járom körül mindenre kiterjedően, bemutatom a problémákat amiket okoz, a kivételeket, a megoldásokat, például egy add-ont is ami […]