Blog

Megjelent! Bevezetés a 3D Világába – Blenderen keresztül

2023.04.24.

Hosszú idő után újra magyar nyelvű Blender könyv született, a legfrissebb 3.5-ös verzióhoz.A Blender 3D szoftver működését bemutató könyv segítségével betekintést nyerhetsz a különböző 3D munkafolyamatokba, és megtanulhatod, hogyan hozd létre saját 3D modelljeidet, animációidat.A könyv 378 oldalon keresztül vezet végig az alapoktól a szoftver összes funkcióját bemutatva,így kezdőként is könnyen követheted a leírtakat.A könyv […]

Tovább olvasom

2023. 05. 19.

Clip Studio Paint PRO alapok – illusztrációkészítés

Időpont: 2023. 05. 19. (9.00 - 17.00) Helyszín: 3D-Studio

Clip Studio Paint PRO alapok – illusztrációkészítésHa már ismered a digitális rajzolás alapfogalmait és szeretnél megismerni egy kifejezetten illusztrációk készítésére kifejlesztett célszoftvert, esetleg már próbáltad a Clip Studio Paint alkalmazást és szeretnél megtudni róla többet, ezen a napon átvesszük és kipróbáljuk a leghasznosabb funkcióit. A szeminárium után ismerni fogod a szoftver nyújtotta lehetőségeket és önállóan […]

Tovább olvasom

Társasjátékoktól a nemzetközi képregényekig: Pozsgay Gyula illusztrátor

2023.04.21.

Hogyan kezdődött a karriered a képregény rajzolás terén, és hogyan jutottál el idáig, ahol most vagy? A képregényes karrierem meglehetősen rövid. Bár ha belegondolok, általános iskolás koromban a helyi csillagászati szakkörök által kiadott kis újságban egyszer megjelent egy kezdetleges kezdetleges kis űrhajós „képregény”, amit egyik barátommal készítettünk, de – talán érthető módon – ezt nem […]

Tovább olvasom

Magyar nyelvű Blender könyv – hamarosan megjelenik!

2023.04.05.

UPDATE: Megjelent, és rendelhető a linken: https://3d-studio.hu/bevezetes-a-3d-vilagaba-blenderen-keresztul/ Végfázisba ért a magyar nyelvű Blender tankönyv, mely az aktuális 3.5 verzióig mutatja be a szoftver működését. A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek, fogalmak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, […]

Tovább olvasom

A számítástechnika ősi története, II. rész

2023.03.31.

Korábban áttekintettük az analóg számítástechnika múltját. Ezeket a gépeket persze nem ismernénk fel, a modern fogalmaink szerinti számítógépként. Mi hiányzik hát belőlük? Előző cikk: Analóg számítógépek Eisenhower dilemmája Egy valószínűsíthetően hiteles történet szerint 1944 június 5-én Dwight D. Eisenhower elnök egy fontos stratégiai megbeszélésen vett részt tábornokaival. A találkozó célja az volt, hogy eldöntsék, elindítsák-e […]

Tovább olvasom

március 24.

Wacom bemutatónap

Időpont: március 24. (11:00 de. - 05:00 du.) Helyszín: 3D-STUDIO

Wacom Bemutató Napot rendez a szoftver.hu csapata. A célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a Wacom táblák és Adobe szoftverek kipróbálására, megismerésére, vásárlására, valamint lehetőséget biztosítsunk szakértőktől való kérdések feltevésére. A rendezvény helyszíne és időpontja: A Wacom és az Adobe is bemutatkozik a bemutató napon, és lehetőség lesz az Adobe szoftverek használatára Wacom táblákon. A helyszínre érkezéskor keresd a Wacom lufikat a bejáratnál. Az eseményen szakértő előadóktól […]

Tovább olvasom

3D-Studio a Game Dev Day-en!

2023.02.21.

Találkozz velünk a Game Dev Day-en pénteken, Magyarország legnagyobb játékfejlesztői rendezvényén! Érdekel a játékfejlesztés, de nem tudod, milyen irányba indulj el? Találkozz élőben az iparágon belül dolgozó magyar fejlesztőkkel, művészekkel és hallgasd meg az ő tapasztalataikat, tanácsaikat. Ha a fejlesztés művészi, vizuális oldala érdekel jobban, tedd fel a kérdéseid élőben a  3D Studio Blener generalist tanfolyamát vezető Ridegh Gábornak! Ha viszont […]

Tovább olvasom

Tanulóink bemutatkoznak: Fork Imre

2023.02.16.

Bemutatnád magad, mivel foglalkoztál eddig? Sziasztok, Fork Imre vagyok, Art-Directorként dolgozom több, mint 10 éve, amit egy Street-Art karrier kísér gyerekkoromtól a mai napig. Tervezőgrafikusként dolgozhattam a Dreher, Jagermeister, Budapest Park, Unicum, BMW, Coca-Cola, Sportszelet, Tisza cipő, Milka, Pepsi, Viasat, Nemzeti Lovarda, Hooligans, Tankcsapda, Slow Village stb. márkákon, amíg graffitisként bejártam Európát a Molotow márka kelet európai […]

Tovább olvasom

Hungame interjú

2023.02.14.

A Hungame oldal magyar fejlesztésű játékokkal foglalkozik, ezért örömmel vettük amikor megkerestek minket egy interjú kapcsán. Beszélünk a kezdetekről, a jelenről és a jövőbeli tervekről is. A teljes cikk megtalálható az alábbi linken: Hungame interjú

Tovább olvasom

5 remek funkció a Unityben

2023.02.07.

Jelen cikk egy sorozat része. A bevezetőt és a többi listát itt éred el. Nehéz értékelni valamit, ami egyszerűen csak működik, ahogy kell. Hamar megszokjuk a jó dolgokat és csak azt vesszük észre, ha valami nem áll kézre vagy nem pont úgy van, ahogy egyszer megszerettük. Ezért sokkal könnyebb a hibákat és hiányosságokat kiszúrni minden […]

Tovább olvasom